دنياي پر از گرفتاري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دنياي پر از گرفتاري
نوشته شده در سه شنبه 6 ارديبهشت 1398
بازدید : 1688
نویسنده : امير محمدي

به راستي كي ميتونه مردم رو از اين همه بدبختي نجات بده؟

خوشحال ميشم در موردش نظر بدين و بحث كنيم




:: موضوعات مرتبط: آخر زمان , ,
:: برچسب‌ها: گرفتاري , بدبختي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آوای خسته (هانیه) در تاریخ : 1390/2/24/6 - - گفته است :
سلام. خیلی خیلی اتفاقی اومدم تو نظرات این پستت و خیلی خیلی اتفاقی(؟؟؟) دیدم که اون نظرو که قسمت اصلیشوحذف کرده بودی این سری ویرایش دادی و یه
پاسخ:سلام دوست عزيز من مدتي تهران بودم و مديريت وبلاگم رو به يك نفر سپرده بودم.بخدا شايد باورتون نشته اشتباهي مطلب شما قسمتي از اون پاك شده.حالا واقعا شرمنده ام

<-CommentGAvator->
پرنیاوحوریا در تاریخ : 1390/2/22/4 - - گفته است :
خداوندا مرا از ازمن رها کن که هیچ کس به اندازه ی من مرا اذیت نکرد!!دوست عزیز بدبختی از دری تو می آد که خودمون به روش باز می کنیم !!دنبال قاتل بروسلی نگردیم که گر به خودآیی به خدایی رسی!!موفق باشی پاسخ:,از نظري كه داديد ممنونم

<-CommentGAvator->
آوای خسته (هانیه) در تاریخ : 1390/2/17/6 - - گفته است :
مجددا سلام. نظراتو ویرایش میکنید حداقل اصل مطلبو ازش حذف نکنیدپاسخ:سلام بر شما دوست عزيز كه انقدر دقت داريد.اگر ميشه نظر اصلي برام بفرستيد تا دوباره در وبت بگذارم.احتمالا اشتباها پاك شده

<-CommentGAvator->
مهدیه در تاریخ : 1390/2/14/3 - - گفته است :
فقط یه نفر هست که اونم خداست اگه به خدا توکل کنید خودش همه چیزو درست میکنهپاسخ:آره واقعا همينجور هست

<-CommentGAvator->
آوای خسته (هانیه) در تاریخ : 1390/2/14/3 - - گفته است :
سلام.

فقط یه نفره که میتونه عالم و آدمو از گرفتاری نجات بده و اونم خود خداست
پاسخ: سلام ممنون از اينكه به وبم سر زدي

<-CommentGAvator->
احسان در تاریخ : 1390/2/6/2 - - گفته است :
سلام من يه جوونه بيكار هستم.نميدونم تو اين دوره زمونه چطور بايد كار پيدا كنم واقعا كه بايد معزه الهي رخ بده.واسم دعا كنيد
پاسخ: من ودوستم سجاد هم به درد تو گرفتاريم.باشه من هم دعا ميكنم.

<-CommentGAvator->
علي در تاریخ : 1390/2/6/2 - - گفته است :
سلام من هم با نظر نازنين موافق هستم چون توي اين دنيا كه پر از دروغ و ظلم وستم هست فقط امام زمان ميتونه مردم رو نجات بده.
يا علي مدد

<-CommentGAvator->
نازنين در تاریخ : 1390/2/6/2 - - گفته است :
سلام ميخواستم بگم با اين همه گرفتاري كه مردم دارن فقط امام زمان ميتونه مردم را نجات بده.
به اميد ديدار


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: